Iskoristite sredstva natječaja transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija

Oslonite se na našu stručnu pomoć pri izradi projektnog prijedloga na natječaj za jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija.
Uz našu pomoć uspješno prijavite svoj projekt digitalne transformacije
Natječaj "Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija", financiran iz Mehanizma za oporavak i otpornost, pruža mikro, malim i srednjim poduzećima, ustanovama i umjetničkim organizacijama iz kulturnih i kreativnih sektora mogućnost da unaprijede svoje poslovanje. Prijavitelji mogu biti oni kojima je jedna od djelatnosti u nastavku registrirana kao osnovna djelatnost minimalno 6 mjeseci prije podnošenja projektnog prijedloga:
- 71.11 Arhitektonske djelatnosti
- 74.10 Specijalizirane dizajnerske djelatnosti
- 60.10 Emitiranje radijskog programa
- 60.20 Emitiranje televizijskog programa
- 63.12 Internetski portali
- 59.11 Proizvodnja filmova, videofilmova i televizijskog programa
- 59.12 Djelatnosti koje slijede nakon proizvodnje filmova, videofilmova i televizijskog programa
- 59.13 Distribucija filmova, videofilmova i televizijskog programa
- 59.14 Djelatnosti prikazivanja filmova
- 74.20 Fotografske djelatnosti
- 18.20 Umnožavanje snimljenih zapisa
- 59.20 Djelatnosti snimanja zvučnih zapisa i izdavanja glazbenih zapisa
- 90.01 Izvođačka umjetnost
- 90.02 Pomoćne djelatnosti u izvođačkoj umjetnosti
- 58.11 Izdavanje knjiga
- 58.13 Izdavanje novina
- 58.14 Izdavanje časopisa i periodičnih publikacija
- 58.19 Ostala izdavačka djelatnost
- 74.30 Prevoditeljske djelatnosti i usluge tumača
- 47.61 Trgovina na malo knjigama u specijaliziranim prodavaonicama
- 91.01 Djelatnosti knjižnica i arhiva
- 91.02 Djelatnosti muzeja
Moguće aktivnosti za sufinanciranje:
Natječaj omogućava financiranje širokog spektra aktivnosti usmjerenih na digitalnu transformaciju, inovativnost i jačanje konkurentnosti kroz uspostavljanje novih i unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa.
U okviru prihvatljivih troškova uključeni su:
- Primjena novih tehnologija u proizvodnji, distribuciji i promociji sadržaja. Uključuje alate, strojeve i opremu te njihovo puštanje u rad.
- Razvoj i implementacija novih digitalnih alata i platformi za poboljšanje dostupnosti i vidljivosti kulturnog sadržaja.
- Edukacija i usavršavanje zaposlenika za rad s novim digitalnim tehnologijama i poslovnim modelima, uključujući radionice, seminare i obuke.
- Sudjelovanje na domaćim i međunarodnim sajmovima s ciljanom promocijom proizvoda i usluga za povećanje vidljivosti i pristupa novim tržištima.
- Savjetodavne usluge usmjerene na unapređenje digitalne strategije i online prisutnosti, kao i na poboljšanje poslovnih i proizvodnih procesa, uključujuću izradu projektne prijave.
- Plaće za zaposlene koji sudjeluju u projektu i naknade vanjskim suradnicima po pitanju usluga provedbe, kontrole i vođenja projekta.
- Ulaganja u infrastrukturu: Gradnja i opremanje objekata neophodnih za realizaciju kulturnih i kreativnih projekata, uključujući modernizaciju postojećih prostora ili izgradnju novih objekata za stvaranje, produkciju i prezentaciju sadržaja.
- Ulaganja u hardver putem nabave specifičnog hardvera ključnog za digitalnu transformaciju poslovanja, uključujući računalne sustave, serversku infrastrukturu, audio i video opremu te drugu tehničku opremu koja podržava digitalizaciju procesa, produkciju i distribuciju sadržaja.
Rok za realizaciju projektnih aktivnosti je 31.03.2026., a retrogradno financiranje moguće je isključivo za trošak izrade projektno-tehničke dokumentacije za izvođenje radova na poslovnom prostoru nastao nakon 01.02.2020.
Koji su iznosi bespovratnih sredstava?
Intenzitet potpore različit je kreće se od 45-85% ovisno o lokaciji i aktivnostima projekta, a visina potpore kreće se: od minimalno 15.000,00 EUR do maksimalno 995.000,00 EUR, ovisno o grupi. Natječajem se financiraju dvije grupe aktivnosti. Cilj je zajednički, ali intenziteti, uvjeti aktivnosti i obveze prijavitelja se razlikuju:
Grupa A – kombinacija državnih i de minimis potpora: odnosi se na veće projekte ulaganja ili početnih ulaganja kojim se stvara nova gospodarska djelatnost (ne uključuje osnivačka ulaganja: jedan od kriterija poziva je registracija gospodarskog subjekta minimalno godinu dana prije podnošenja prijave). Intenzitet potpore kreće se od 45-70%, ovisno o NUTS2 regiji u kojoj se ulaganje provodi pojedinim projektnim aktivnostima. Minimalan iznos potpore je 40.000,00 EUR, a maksimalan 995.000,00 EUR
Grupa B - de minimis potpore: obuhvaća također ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu, ali za projekte manje vrijednosti. Potpora se kreće od minimalnih 15.000,00 EUR do maksimalnih 300.000,00 EUR s intenzitetom od 50% ukupno prihvatljivih troškova.
Kako se prijaviti?
Prijave se podnose elektroničkim putem, razradom detaljne projektne prijave i unosom popratne dokumentacije u sustav e-npoo. Prijave se otvaraju 01. travnja s rokom 31. svibnja 2024. godine.
Naša usluga:
Na CEO Consulting možete računati u svim fazama pripreme vašeg projekta za financiranje:
• Tumačenje natječajne dokumentacije i savjetovanje o prilagodbi projektne ideje pozivu te priprema projektnog prijedloga,
• Vođenje projekta i izvještavanje.
Uslugu ne naplaćujemo unaprijed u fiksnom dijelu, već samo po odobrenju bespovratnih sredstava. Tumačenje i savjetovanje uključeni su u cijenu, a priprema projektne prijave naplaćuje se u odnosu na visinu tražene potpore.
Cijena vođenja projekta i izvještavanja ovisi o količini angažmana te se dogovara individualno i naknadno jer su potrebe svakog projekta specifične.