Postavljanje ciljeva i očekivanja

Postavljanje ciljeva i očekivanja

Faza: Proces suradnje – Strukturiran put prema poslovnim rezultatima (1/8)

Postavljanje ciljeva i očekivanja

Prvi korak je definiranje vaših ciljeva i očekivanja od naše suradnje. Ovo nam pomaže razumjeti što želite postići i kako ćemo zajedno mjeriti uspjeh.

Zašto su ciljevi osnova svake uspješne suradnje?

U poslovnom savjetovanju, posebno za vlasnike malih i srednjih poduzeća (MSP-ova) u Hrvatskoj, jasno definirani ciljevi nisu dodatak – oni su temelj. Bez njih, čak i najbolji savjeti mogu ostati bez djelotvornosti. Ciljevi daju smjer, motivaciju i mjerljive točke za evaluaciju napretka.

Na primjer, malotrgovački lanac iz Osijeka želio je povećati prodaju za 20% u roku od godine dana. Umjesto da samo „pokušavaju više prodavati“, zajedno smo preoblikovali taj opći željeni ishod u SMART cilj: „Povećati ukupnu prodaju u tri postojeće trgovine za 20% u 12 mjeseci kroz optimizaciju zaliha, poboljšanje obuke prodavača i lokalnu digitalnu promociju“. Takav cilj postaje izvršiv i provjeriv.

Što trebate učiniti vi?

  • Definirajte željene ishode: Što biste željeli da vaše poduzeće izgleda za 6, 12 ili 24 mjeseca?
  • Budite iskreni u očekivanjima: Realizam je ključan – prenadražena očekivanja vode do razočaranja.
  • Identificirajte prioritete: Što je najvažnije – rast, stabilnost, profitabilnost, organizacijska kultura?

Što mi radimo za vas?

  • Strukturirani razgovor o ciljevima tijekom besplatne uvodne konzultacije.
  • Pretvaranje vaših želja u SMART ciljeve (Specifični, Mjerljivi, Postignuti, Relevantni, Vremenski određeni).
  • Povezivanje ciljeva s konkretnim uslugama (npr. rent-a-manager za implementaciju, HR savjetovanje za izgradnju tima).

Primjer iz prakse: IT startup iz Zagreba

Jedan zagrebački IT startup htio je „biti bolji“. Nakon dubinskog intervjua, shvatili smo da im je pravi cilj bio privući prvu investiciju. To je vodilo do cilja: „Pripremiti tvrtku za seed investicijski krug unutar 9 mjeseci kroz izradu poslovnog modela, financijske prognoze i MVP optimizaciju“. Koristili smo naše iskustvo u financijskom savjetovanju i poslovnim planovima kako bismo im pomogli učiniti točne korake.

SMART ciljevi – praktična tablica
ELEMENTPRIMJER (TURISTIČKA AGENCIJA IZ SPLITA)
SpecifičanPovećati broj paket-ponuda za obiteljski turizam
MjerljivSa 15 na 30 ponuda u 6 mjeseci
PostignutImaju kapacitete i partnere za izradu ponuda
RelevantanOdgovara trendu rasta obiteljskog turizma u Hrvatskoj
VremenskiRok: 30. lipnja 2026.

Ključ za dugoročnu uspješnost

Ciljevi nisu statični. Tijekom suradnje s CEO Consultingom, redovito ćemo ih provjeravati i prilagođavati. Naša usluga rent-a-manager često uključuje i redovito ažuriranje ciljeva tijekom mjesečnih pregleda.

Želite li da i vašem poduzeću pomognemo na isti strukturiran način? Kontaktirajte nas za besplatnu uvodnu konzultaciju: Kontakt

Pročitajte sljedeći korak: Identifikacija potreba i problema